Ciekawe artykuły

Co powinieneś widzieć o soczewkach
Odpowiedzi na najczęstrze pytania
Budowa ludzkiego oka
Dowiedz się jak funkcjinuje ludzkie oko
Co nowego
poznaj najnowsze trendy
Ciekawe artykuły o soczewkach, poznaj najnowsze trendy

Ile kosztuje wysyłka?

Poczta Polska
10zł - przy płatności przelewem
15zł - przy odbiorze
Kurier
16zł - przy płatności przelewem
20zł - przy odbiorze

Jak mogę zapłacić?

Przelewem
Przy odbiorze
Płatnościami internetowymi



Pomoc

Jak robić zakupy w 1001soczewek.pl
 
1. Zakupów w sklepie internetowym 1001soczewek.pl mogą dokonywać Państwo przez 24 godziny 7 dni w tygodniu.

2. Interesujący Państwa produkt można odnaleźć na dwa sposoby: a) korzystając z wyszukiwarki na górze strony głównej sklepu, w której mogą Państwo wpisać nazwę szukanego produktu lub nazwę producenta b) używając menu w górnym panelu strony głównej wybierając jedną z kilkunastu kategorii.

3. Nasz sklep oferuje Państwu dwie możliwość dokonywania zakupów, mogą Państwo użyć opcji zalogowania się lub też każdorazowo wypełniać formularz danych bilingowych. Aby się zarejestrować należy kliknąć link "zarejestruj się” w prawym, górnym rogu strony głównej. Rejestracja polega na podaniu loginu i hasła, a następnie wypełnieniu formularza   „dane bilingowe”. Opcja ta ułatwi Państwu w przyszłości zakupy w naszym sklepie, gdyż  nie będzie już konieczności każdorazowego wpisywania swoich danych.

4. Po wybraniu interesującego Państwa produktu należy kliknąć w symbol koszyka. Następnie można kontynuować zakupy lub przejść do realizacji zamówienia. Potem należy wypełnić formularz „dane bilingowe” (chyba, że wcześniej skorzystali Państwo z opcji zalogowania się, wówczas po podaniu loginu i hasła dane pojawią się automatycznie). Prosimy o bardzo uważne wypełnianie formularza, co pozwoli uniknąć błędów w dostarczaniu zamówienia. Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na poprawność wpisywanego adresu e-mail oraz o podawanie numeru telefonu, co ułatwi naszym pracownikom kontakt z Państwem.

5. Po złożeniu zamówienia otrzymają Państwo e-mail zwrotny ( na adres podany w formularzu). Należy potwierdzić zamówienie, klikając w link znajdujący się w wiadomości zwrotnej. W trakcie realizacji zamówienia mogą Państwo kontrolować jego status poprzez kliknięcie w drugi link znajdujący się w e-mailu zwrotnym. W sytuacji, kiedy po złożeniu zamówienia nie otrzymają Państwo wiadomości z potwierdzeniem, prosimy o kontakt e-mailowy sklep@1001soczewek.pl.

6. Realizacja zamówienia trwa zwykle od 3 do 7 dni, a informacja o dacie wysłania paczki pojawia się w szczegółowych danych dotyczących Państwa transakcji (dostępnych po kliknięciu w link wymieniony w punkcie 5). W przypadku, gdyby pomimo wysłania paczki nie otrzymali Państwo przesyłki lub awiza prosimy o kontakt e-mailowy sklep@1001soczewek.pl lub telefoniczny pod numerem podanym na stronie głównej.

7. W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt, chętnie udzielimy odpowiedzi na Państwa pytania.
 
Zapraszamy!!!